Trucuri pentru o slabire rapida si sanatoasa

Trucuri pentru o slabire rapida si sanatoasa

Inteleg ca pentru multi dintre noi stilul de viata poate deveni o corvoada si este foarte dificil de sa respecti toate regulile. Stim ca implica eforturi insa acest effort nu trebuie sa fie chiar masiv. Exista si niste reguli simple care suprapuse conduc la un tot unitar spre sanatate. Sa vedem care sunt aceste mici elemente care pot face o mare diferenta pentru a te ajuta sa arzi grasimea si sa slabesti.

1. Ai grija de productia de vitamina D
Carenta de vitamina D reprezinta o mare problema pentru foarte multe persoane. Dupa cum ne arata tot mai multe studii, vitamina D este esentiala pentru controlul greutatii. Deci iesi prin lumina soarelui cam 10-30 minute zilnic. Este chiar atat de simplu!

2. Consuma un mic dejun al campionilor
Nu, cereale cu lapte nu inseamna un mic dejun al campionilor! Desi nu sustin ca te ingrasi daca nu mananci micul dejun, riscul de manca prea mult la urmatoarele mese este ridicat iar asta chiar te va face sa te ingrasi, nu simplul sarit peste masa de dimineata.

Doua oua ochiuri sau omleta pe doua felii de paine integrala iti vor ajunge pentru doza de energie matinala de care ai nevoie. Intr-un studiu asupra unui grup de femei supraponderale care au consumat fie doua oua zilnic, fie doi covrigi timp de 8 saptamani, s-a dovedit ca grupul consumatoarelor de proteine a reusit sa slabeasca mai mult decat grupul celor care au mancat carbohidratii simpli. 65% dintre ele au reusit sa scada in greutate si 83% au reusit sa reduca masuratorile din jurul burtii.

Ouale reprezinta o sursa de proteine complete pe care organismul le digera mai greu, ceea ce va insemna ca vei arde mai multe calorii si vei resimti senzatia de satietate pentru timp mai indelungat.

3. Beai ceaiuri
M-am saturat de cat de des am mentionat ca ceaiul verde este sanatos, asa ca iti recomand sa bei mai multe tipuri de ceai eficient pentru slabire.

Insa ceaiul verde si ceaiul alb iti pot sa iti accelereze rata metabolismului bazal cu pana la 100 de calorii. Asta se intampla datorita catachinelor care accelereaza metabolismul.

4. Dusul care te slabeste
Stim ca alternarea de apa rece si apa calda aduce beneficii cel putin la nivelul calitatii pielii, fiind un remediu natural destul de bun pentru tonifiere si combaterea celulitei.

Incearca si un dus rece de 30 de secunde care te va ajuta chiar sa arzi grasimea! Un studiu din Jurnalul de Medicina din New England a descoperit ca atunci cand iti este frig ti se activeaza grasimea maro, care este cea buna, grasimea care iti accelereaza metabolismul.

5. Mai gaseste activitati
Stii si tu ca nu sunt chiar de colo treburile casnice cand vine vorba de arsul caloriilor insa de data asta ma refer la chestiuni mai simple gen urcatul scarilor sau mersul pe jos catre birou macar cateva statii. Un alt studiu din Jurnalul britanic de medicina sportiva a descoperit ca femeile care alearga pe scari timp de doua minute incontinuu, de 5 ori pe zi isi imbunatatesc conditia fizica in numai 8 saptamani.

6. Consuma calciu
Calciul nu este important numai pentru oase, ci si pentru procesul de slabire. Un studiu a aratat ca persoanele care consuma 1500mg de calciu zilnic au slabit mai mult decat cele care nu au facut-o.

7. Nu uita de magneziu
Pentru mine magneziul clar este un supliment esential cel putin atunci cand am o nevoie de un boost pentru starea de bine generala. Totusi il poti obtine usor si prin alimentatie.

Consuma leguminoase, fasole, spanac sau macrou, de exemplu. Toate aceste alimente sunt bogate in magneziul atat de necesar pentru mobilizarea grasimilor. Magneziul este esential pentru reactiile muschilor si nervilor dar si pentru productia de energie.

8. Misca-te constant
Poate ca ii va enerva uneori pe cei din jur dar eu zic ca asta e ultimul lucru la care sa te gandesti. Datul din piciore sau jucatul cu pixul sunt exemple destul de bune de activitati non-sportive eficiente pentru termogeneza sau NEAT. Una dintre diferentele dintre persoanele supraponderale si cele normoponderale este timpul petrecut facand aceste non-exercitii pe parcursul zilei. Miscarea e miscare.

9. Fa un antrenament rapid la sala
O sesiune scurta de antrenament intens pe intervale (HIIT) iti va face mult bine! Studiile Universitatii din New South Wales au aratat ca antrenamentele intense pe intervale executate de doua ori pe saptamana – adica cele in care lucrezi 12, 60 de secunde intens si apoi faci pauza cam la fel de scurta pentru un total de 25 de minute – au un efect asupra masei musculare care este comparabil cu rezultatele obtinute in urma unui antrenament de o ora.

10. Fa o baie cu sare
Sarea epsom este folosita de foarte mult timp pentru drenaj si pentru eliminarea toxinelor din organism. Adauga o cana sau doua in cada si te-ar putea ajuta chiar si sa slabesti. Pe langa aceasta detoxifiere, poate mai consumi si un smoothie detox pentru relaxare in plus.

11. Dormi suficient cu masca de dormit
Eu as spune ca parerile sunt impartite in privinta mastii de dormit, cel putin din ce am citit eu. Ideea de baza este ca somnul te ajuta sa slabesti. Daca nu dormi bine si suficient iti privezi organismul de productia hormonului leptina care este un element cheie in  formula ideala pentru arderea grasimilor si reglarea senzatiei de foame.
Somnul insuficient iti poate mari si productia de cortizol, hormonul stresului care poate conduce la cresterea stratului de grasime.