Arzi grasimea de pe abdomen si obtine un abdomen plat

Arzi grasimea de pe abdomen si obtine un abdomen plat

Chiar daca obiectivul tau nu este sa ai patratele, ci pur si simplu sa nu te mai chinuiesti zilnic sa iti inchizi fermoarul la blugi, urmatoarele sfaturi pentru un abdomen de invidiat vor fi de maxim interes.

Zona de core joaca un rol important in functionalitatea corpului
Muschii abdominali reprezinta numai una dintre partile zonei de core, cea care joaca un rol extrem de important. Trunchiul ajuta la stabilizare in momentul in care stai in picioare si detine controlul asupra capului, gatului si pelvisului. Lucrand zona de core vei preveni accidentarile si vei executa si mai corect o multime de exercitii de la sala, dar si miscari functionale ale activitatilor zilnice.

Deci este de la sine inteles ca trebuie sa ai grija ca muschii abdomenului si ai spatelui sa fie puternici pentru o buna functionare fizica.

1. Grasimea corporala face diferenta
Desi lucratul abdomenului cu exercitii iti va dezvolta muschii, felul in care ii scoti in evidenta se cam rezuma la grasimea corporala. Oricat de puternici si functionali sunt, muschii abdominali nu vor fi pronuntati daca sunt acoperiti de un strat de grasime prea gros.

2. Arderea grasimii necesita dedicatie
Asa cum am mentionat, este esential sa arzi grasimea de pe burta pentr ca abdomenul sa se observe in toata splendoarea sa. O femei obisnuita are cam 35% grasime corporala, iar pentru ca abdomenul cu patratele sa se vada ar cam trebui sa ajunga la 12% grasime corporala (un barbat isi permite chiar si 18%).

3. Trebuie sa tii o dieta low-carb
Inca mai exista curentul dietelor cu putini carbohidrati si multi inca mai cred ca pentru arderea grasimii abdominale este necesar sa elimini acest macronutrienti din dieta. Aceste tipuri de diete au tendinta de a oferi un numar de beneficii importante precum controlul poftei de mancare si reducerea retentiei de apa, dar daca nu te simti confortabil cu un astfel de plan alimentar, nu te chinui.

Nu toata lumea reactioneaza bine la o dieta low-carb si atunci este chiar indicat sa optezi pentru o abordare mai elaborata.

4. Ai nevoie sa petreci sute de minute facand cardio
O alta idee gresita pe tema arderii grasimii este ca trebuie sa petreci ore nesfarsite pe un aparat de cardio pentru a avea un abdomen plat si evidentiat. Antrenamentul cardio te ajuta la arderea caloriilor in timp insa antrenamentele de cardio pe intervale de intensitate diferita te pot ajuta mai mult la accelerarea ratei metabolice, ceea ce va conduce la o slabire mai rapida si eficienta desfasurata pe intregul parcurs al zilei.

Dar antrenamentele cardio au cam acelasi efect spectaculos ca si exercitiile speciale pentru abdomen: nu suficient!

Un plan alimentar bine pus la punct si un antrenament cu greutati eficient iti pot oferi aceleasi rezultate scontate. Deci daca esti o persoana care nu prea agreeaza antrenamentul cardio, sa nu iti treaca prin gand ca trebuie sa devina o obligatie sa il incluzi in rutina numai pentru ca altfel nu vei putea obtine un abdomen plat sau patratele.

5. Arderea grasimii presupune consum mai mic de calorii
Exista o gramada de calculatoare de calorii pe internet, la fel ca si calculatoare pentru necesarul caloric zilnic, ambele te vor ajuta sa iti atingi obiectivele printr-un control caloric mai bun. Calculatoarele te ajuta sa iti planifici mesele si sa stabilesti un consum caloric care nu va conduce  la scaderea nivelului de energie si nutritiv.

6. Grasimea si greutatea sunt concepte diferite
In momentul in care slabesti de fapt pierzi kilograme de grasime si de muschi (eventual scapi si de niste apa). Dar in momentul in care spui ca ai slabit din grasime inseamna ca ai scazut numai tesutul adipos si iti mentii aceeasi masa musculara. Si grasimea corporala poate fi calculata cu diverse ustensile si aparate.

Nu uita ca daca faci antrenamente cu greutati si te alimentezi corect vei dezvolta masa musculara, iar aceasta cantareste mai mult pe cantar decat grasimea, avand insa un volum mai scazut. Deci vei arata mai slaba chiar daca vei cantari mai mult.

7. Pentru un abdomen plat trebuie sa faci antrenamente cu greutati
Genuflexiunile, indreptarile, tractiunile la barbie si impinsurile sunt vitale pentru dezvoltarea si mentinerea unui abdomen lucrat. Antrenamentele HIIT pot face minuni pentru sculptarea zonei de core intr-un mod rapid si eficient.

Partea cea mai buna cu antrenamentele pe intervale e ca pot lua mai multe forme si le poti face oriunde.

8. Nu poti arde grasimea dintr-o anumita zona corporala
Nu poti arde numai grasimea de pe burta! M-am cam saturat sa tot precizez asta. Slabirea se produce uniform sau in functie de cum ai predispozitia genetica.

9. Faci o multime de crunch-uri si abdomene
Daca faci sute de abdomene, crunch-uri si stai minute in sir plank nu vei obtine abdomenul mult visat. Abdomenul trebuie antrenat ca toate celelalte grupe, cu exercitii de rezistenta, rezistenta care in timp va trebui si ea crescuta. Deci foloseste greutati si la exercitiile pentru abdomen.

10. Scade consumul de sare si bea mai multa apa
Balonarea este una dintre afectiunile care ne dau cele mai mari batai de cap in momentul in care vrem sa avem un abdomen plat. Este foarte posibil sa suferi de o retentie de apa in mod deosebit in zona abdominala. Pentru combaterea balonarii, scade consumul de sare la 1500mg pe zi si creste-l pe cel de apa.

Cam toate etichetele mentioneaza cantitatea de sare din produse. Limitarea consumului de sare te va ajuta sa reduci retentia de apa si sa arati mai supla in haine.

11. Ia-ti o minge de fitness (stabilitate)
Daca ai nevoie de inspiratie pentru exercitiile de abdomen, iti recomand sa iti iei o minge de stabilitate care este extrem de versatila si iti va permite sa o folosesti pentru o multime de miscari.

12. Ai nevoie de somn
Abdomenul nu se lucreaza numai in bucatarie, ci si in dormitor. Somnul de calitate este esential pentru recuperarea musculara.

Acorda atentie felului in care reusesti sa te odihnesti dupa antrenamente pentru ca nu ne reactioneaza tuturor organismul la fel de bine la antrenamente.

13. Iubeste-ti viata si abdomenul
Desi va trebui probabil sa mai renunti la iesirile in club presarate cu bautura si cinele in oras plin de bunataturi, nu iti recomand sa elimini toate placerile vietii sociale si distractiile vietii. Stilul de viata sanatos necesita sacrificii, insa demersurile pentru un corp de vis le faci pentru imbunatatirea starii de wellness.

Corpul perfect nu trebuie sa reprezinte motivul principal pentru care traiesti, doar un factor care sa-ti creeze o stare de bine.

Nu lasa ca antrenamentele si stilul de viata sanatos sa iti acapareze complet viata, in fond exista o multime de alte motive care sa iti bucure viata.