Antrenament circuit pentru slabire acasa

Circuitele sunt perfecte pentru momentele in care ori te-ai plictisit maxim de vesnicul antrenament cu greutati, ori pur si simplu nu mai ai timp sa dedici o ora-o ora si jumatate unui antrenament de forta si cu cardio insa totusi nu vrei sa renunti la sport.

De data asta nu e vorba de un antrenament scurt, ci de unul moderat ca timp, as spune eu. Antrenamentul va dura 45 de minute si crede-ma ca va merita fiecare minutel investit in el. Sa-i dam bataie!

Antrenament circuit pentru slabire acasa
Antrenamentul poate fi facut si acasa, dar si la hotel daca eesti in deplasare intrucat nu implica folosirea vreunui aparat insa ca echipament iti recomand sa ai pe acasa niste benzi de rezistenta si poate niste gantere de diverse greutati.

Cu acest antrenament de slabire pentru acasa vei obtine un trup tonifiat in intregime pentru ca lucrezi atat partea superioara, cat si partea inferioara a corpului, dar vei pune si inima la lucru prin niste exercitii cardio.

Executa cate 1 minut din fiecare exercitiu, ia pauza intre categoriile de exercitii maxim 30 secunde. Fa pauza un minut intre seturi.

Circuite de 3-15 minute

Set 1
Cardio

Jumping Jacks
Genuflexiuni cu saritura
Mountain Climbers (cataratorul)
Sarituri cu genunchii la piept
Picioare

Fandari cu pendulare
Genuflexiuni sumo
Ridicari de gambe
Mers cu picioarele departate cu banda de rezistenta
Fandari in spate
Brate & umeri

Flexii biceps
Ramat cu gantere
Kick back pentru triceps (gantera de cel putin 2 kg)
Fluturari din aplecat
Impins cu gantere deasupra capului
Set 2
Cardio

Alergare cu calcaiele la fund
Sarituri din genuflexiuni sumo spre apropierea picioarelor
Burpees
Fandari cu saritura (fandari pliometrice)
Picioare

Genuflexiuni cu reverenta
8 genuflexiuni + 8 ridicarea picioarelor verticale inspre tavan (exercitiu executat la sol, pe spate)
Kick back cu banda de rezistenta
Brate & umeri

Flexii ciocan
Extensia tricepsului deasupra capului
Ridicari din aplecat cu gantere
Ridicari laterale
Flotari cu bratele apropiate
Set 3
Cardio

Heel digs
Sarituri cu genunchii la piept
20 mars pe loc (pentru fiecare picior)
Interior-exterior (departezi si apropii picioarele cu genunchii usor indoiti)
Alergare rapida stanga-dreapta
Picioare

Genuflexiune pe un picior
Genuflexiuni sumo
Genuflexiuni cu picioarele apropiate
Jumping Jacks cu banda de rezistenta
Brate & umeri

Flexii cu priza in pronatie
Ramat din aplecat cu alternarea bratelor
Ridicari frontale
Kickback pentru triceps
Plank