Antrenamentul partii superioare al lui Dwayne ''The Rock'' Johnson

Inainte sa fie cunoscut ca Dwayne Johnson, a fost cunoscut ca The Rock, luptator de wresling in WWE. Dincolo de fizicul sau, era inca de atunci un bun actor, ceea ce la scos in evidenta. Era doar o chestiune de timp pana sa ajunga pe marele ecran. Desi in prezent a parasit lumea wreslingului, mai are inca aparitii ocazionale in unele meciuri.

Cum filmul Furios si iute 7 s-a lansat recent, antrenamentul lui Dwayne The Rock Johnson, pentru partea superioara care include spatele, pieptul si bratele! Este antrenamentul lui The Rock urmat pentru filmari.

SPATE
Exercitiu Seturi Repetari
Tractiuni la helcometru cu priza larga 5 Seturi cite 12, 10, 8, 6, 4 repetari.
Tractiuni la helcometru cu priza ingusta 5 Seturi cite 12, 10, 8, 6, 4 repetari.
Ramat pe un brat cu gantera 4Seturi cite 12 repetari.
Hiperextensii 4 Seturi cite 15, 15, 12, 12 repetari.

BRATE
Exercitiu Spate Repetari
Flexii cu gantere 5 Seturi  cite 12, 10, 8, 6, 4 repetari.
Flexii Preacher la aparat 6 Seturi  cite 12, 10, 8, 6, 21, 21 repetari.
Extensii la helcometru 6 Seturi cite 12, 10, 8, 6, 21, 21 repetari.
Extensii cu funia deasupra capului 4 Seturi cite 12, 10, 8, 20 repetari.
Extensii la helcometru cu un brat 2 Seturi cite 15 repetari.

PIEPT
Exercitiu Seturi Repetari
Impins cu gantere din inclinat 5 Seturi cite 12, 10, 8, 6, 4 repetari.
Impins cu gantere din culcat 5 Seturi cite 12, 10, 8, 6, 4 repetari.
Fluturari la cabluri (superset cu flotarile) 5 Seturi cite4 12 repetari.

Flotari 4 Seturi 15 repetari.