Cel mai eficient program de antrenament contra celulitei

Una dintre cele mai mari probleme ale femeilor este celulita. Acumulările de grăsime din zona coapselor, a feselor şi a abdomenului pot apărea indiferent de vârstă sau greutate, având de cele mai multe ori cauze complexe.

Pielea cu aspect de “coajă de portocală” este rezultatul unui proces anormal de stocare a grăsimilor, zonele afectate pierzându-şi elasticitatea, fiind caracterizate de pori dilataţi şi neregularităţi ale epidermei. Printre cele mai frecvente cauze ale acestor manifestări sunt dezechilibrele hormonale, factorul genetic, tulburări ale glandei tiroide, dieta bogată în grăsimi, cafea, alcool, conservanţi, mâncarea de tip fast-food, sedentarismul, graviditatea, fumatul, lipsa somnului, stresul etc. Important este faptul ca poti scapa de ea, iar corpul tau poate devein unul tonifiat si ferm, important sa-ti doresti acest lucru.

Ce ai zice daca ti-am spune ca am gasit un antrenament special creat pentru eliminarea celulitei? Ne-am gandit ca un astfel de antrenament este intotdeauna binevenit in viata noastra sportiva, fie ca avem, fie ca nu avem celulita. Sa nu uitam ca preventia este cheia succesului!

Interesant este ca un barbat practica aceste exercitii si se pare ca intelege problemele chiar mai bine decat o femeie! Exercitiile sunt simple si nu trebuie neaparat sa iti faci abonament la sala pentru a le executa. Deci poti relaxa sa incerci aceste exercitii care combat celulita si acasa!

Antrenamentul trebuie executat sub forma de circuit, adica fiecare exercitiu trebuie urmat de un altul fara a avea pauza intre ele (sau macar sa nu fie o pauza mare). Executa 10 repetari pe fiecare picior si repeta circuitul de 4 ori daca esti la inceput ca ulterior sa cresti la 8 miniantrenamente, cu pauza de cate un minut intre ele. 4 asemenea circuite ar trebui sa dureze cam 25 de minute maxim.

Fiind un antrenament pe un singur picior iti vei solicita foarte mult muschii si vei simti cum incept sa arda... in acest timp evident ca si celulita va incepe sa fie arsa de pe coapsele tale! Orice antrenament care presupune folosirea unui singur picior te va ajuta foarte mult in combaterea problemei pe care celulita ne-o ridica.

Ai mare grija sa iti mentii forma corecta pe intreg parcursul executiei exercitiilor. Nu este nimic in regula daca te mai "imbeti" din cand in cand de oboseala si trebuie sa iti redreseti postura, este normal sa te simti supersolicitata. Daca ai nevoie uneori sa te echilibrezi misca bratele, insa incearca pe cat posibil sa iti incordezi abdomenul si sa nu soliciti actiunea bratelor prea mult. Daca insa ti se pare ca este prea lejer pentru tine sa practici acest exercitii numai cu greutatea corpului, atunci ia doua gantere in fiecare mana si executa asa.

Daca esti genul care se duce la sala si nu vrea sa renunte la antrenamentul actual, poti foarte bine sa practici acest circuit o data sau de doua ori la finalul antrenamentului de picioare. Va fi ucigator cu siguranta!

Sfatul nostrum si al executantul este sa incepi cu partea care oboseste mai repede! Antrenamentul detaliat arata in felul urmator:

10 genuflexiuni pe un picior

10 genuflexiuni bulgare cu piciorul ridicat (fanadare cu un picior ridicat pe un obiect)

10 ridicari pe banca cu un picior

10 indreptari romanesti pe cate un picior (ai grija la postura!)

 

 

Citeste si .... Remediul perfect contra celulitei 

 

sursa info: