Secretele unui Abdomen Six-Pack!

Un abdomen definit sare in ochi mai mult ca oricare alta grupa musulara.Pentru a le obtine intr-o fotografie in aceasta vara ai doua optiuni:Photoshop sau sa iei in serios antrenamentul si dieta.Stii raspunsul corect! In zilele noastre, atat barbatii cat si femeile isi doresc un abdomen sculptat, pe care acele patratele mult dorite sa isi faca aparitia si sa fie cat mai proeminente. Dorim sa aratam bine in costumul de baie, iar barbatii vor sa isi scoata in evidenta abdomenul intr-o camasa mulata sau pe plaja.Vrei să știi un secret? Nu trebuie să fie neaparat în acest fel. Un studiu recent realizat de către Laboratorul Biomecanica de la San Diego State University a constatat faptul că exercitiile clasice pentru abdomen nu se incadreaza nici macar in top 10 exercitii pentru abdomen din punct de vedere al eficientei. DECI NU LE FACE!

 

Secretul 1: Nu face abdomene. Ai înțeles?

Fă ceea ce funcționează. Majoritatea dintre noi avem deja six pack, toti avem muschi abdominali. Daca ai o burtica, un strat de grasime peste abdomen, poti sa faci mii de abdomene… Nu vei avea un six pack vizibil. Trebuie sa scapi intai de stratul de grasime si abia apoi o sa inceapa six pack-ul sa devina vizibil. Cum scapi de stratul de grasime? Cu o dieta buna si cu mult cardio. Daca faci abdomene nu inseamna ca grasimea de pe burta o sa dispara. Creierul tau decide de unde sa consume statul adipos! Nu il poti convinge sa aleaga abdomenul.Vrei sa nu mai ai burta raspunsul este simplu: mai mult efort (cardio) si mai putine calorii (alimentatie). Pierderea grasimii abdominale și sculptarea unui six pack impresionant este un proces care necesită timp, munca grea, dedicare,și un set strategic de arme secrete, tehnici culese de la înțelepciunea colectivă!

Secretul 2: Mananca mai putin la cina.

O cina copiasa tinde sa afecteze arderea grasimilor deoarece multi oameni nu sunt foarte activi seara. Pe acest fapt se bazeaza sfatul: “Nu manca nimic cu 2 ore inainte de culcare”. Ideea ca intreaga ta cina este stocata ca grasime nu este in totalmente adevarata. Procesul este mai complicat de atat, dar faptul ca dupa cina nu esti prea activ tinde sa iti ingreuneze eforturile de slabire. Poti sa compensezi mancand mai mult la pranz sau luand o gustare sanatoasa seara.

Secretul 3 – 8 minute de exercitii pentru abdomen.

Dupa cum am spus si mai sus, daca ai un strat de grasime care acopera abdomenul exercitiile sunt inutile. Sunt multe videoclipuri pe internet, ce promit multe intr-un timp scurt: 8 minute pentru un abdomen plat sau 5 minute sau 10 minute. Daca abdomenul tau este acoperit de grasime, respunsul este cardio si alimentatie. Exercitiile pentru abdomen sunt bune atunci cand ai putin start adipos.

Secretul 4: Pregateste-ti un mic dejun copios.

Multi oameni sar peste micul dejun deoarece sunt grabiti. Daca renunti la micul dejun o sa mananci un pranz mult prea copios. Cand mananci un pranz greu apare senzatia de oboseala si somn care te face sa ai putina productivitate dupa-amiaza. Cerealele sunt usor de preparat si consumat, si multe dintre ele sunt foarte sanatoase. Daca esti foarte grabit, alege sa mananci un baton de cereale din comert. Multe batoane sunt excelente surse de fibre.

Secretul 5: Ridica greutati.

Cu cat ai mai multi muschi cu atat corpul tau arde mai multe calorii sa ii sustina. In plus, antrenamentul cu greutati sunt esentiale in limitarea cantitatii de masa musculara pierduta odata cu scaderea cantitatitii de calorii mancate in fiecare zi. Daca faci doar exercitii cardiovasculare (alergat, basket, fotbal etc.) fara sa tragi de greutati poti sa iti pierzi din masa musculara incluzand muschii abdominali.

Secretul 6: Bea mai multa apa.

In general o persoana trebuie sa bea 2 litri de apa pe zi. Aceasta nu trebuie sa fie toata lichida, deoarece apa se gaseste si in alimente, mai ales in fructe si legume proaspete. Daca iti este constant foame dupa masa, nu te gandi imediat ca trebuie sa mananci mai mult. Este posibil doar sa iti fie sete.
Munca si persevereta iti vor aduce succesul, nu un produs “minune”!Genele sunt responsabile pentru constitutia noastra si pentru ritmul in care slabim/punem muschi. Ele nu lipsesc nici din problema abdomenului plat. Daca ai gene favorizante vei scoate patratele mai repede la lumina, daca nu le ai va dura ceva mai mult timp.
Un subiect interesant, invaluit intr-un anume mister si in conceptii gresite. “E genetic? Il poti obtine fara munca sau doar cu o dieta buna?Care sunt cele mai bune exercitii pentru abdomen? Cate abdomene trebuie sa fac pe zi?”. Multe intrebari legate de abdomen si tot atat de multe raspunsuri…