Exercitii pentru picioare tonifiate demne de toata invidia!

Exercitii pentru picioare tonifiate demne de toata invidia!

A venit vara (desi uneori parca toamna vrea sa isi reintre in drepturi cu ploile sale infernale), insa un lucru este clar, temperaturile cresc si hainele devin din ce in ce mai subtiri. Din acest motiv va trebui sa acordam cat mai multa grija felului in care aratam si cum sa facem mai bine si usor asta decat prin exercitii fizice si prin alimentatie adecvata?

Sport si alimentatie sanatoasa pentru slabire si tonifiere

Desi nu prea cred in masurile de ultim moment cum ar fi apucatul de sport inainte de venirea verii, nu momentul in care decidem sa facem miscare este important, ci decizia in sine. Sper ca indiferent de cat de repede vei observa rezultatele in ceea ce priveste aspectul tau fizic sa nu te lasi pagubasa si sa iti mentii increderea ca trupul tau poate ajunge la nivelul pe care ti-l doresti. Eu ma straduiesc sa iti ofer cele mai bune exercitii pentru slabire si pentru tonifiere si iti garantez ca daca ai rabdare si lucrezi cu constiinciozitate iti vei atinge obiectivele de fitness.

Ideea este sa nu uiti ca si alimentatia joaca un rol la fel de important. Sportul nu va putea sa compenseze pentru greselile pe care le comiti in bucatarie (sau in sufragerie, in functie de locul in care preferi sa mananci).

Eu cred ca acest antrenament pentru picioare tonifiate poate fi facut si acasa avand in vedere ca este necesar un echipament minim, usor de procurat si dintr-un hipermarket: un set de gantere nu foarte usoare, o minge de fitness, o banca orizontala sau un scaun de bucatarie.

Circuit de exercitii pentru picioare tonifiate

Dar cred ca am vorbit suficient, cu siguranta toate ne dorim sa avem niste picioare fara celulita sau grasime dizgratioasa, indiferent daca ne place sa purtam haine scurte sau nu. La urma urmei, este vorba si despre respectul fata de noi, atentia pentru felul in care aratam trebuie acordata in orice sezon pentru ca, trebuie sa admitem, si noua ne place sa ne vedem in forma, ca sa nu mai vorbim de senzatia grozava pe care o avem dupa ce facem sport.

Daca ai posibilitatea de a merge la sala si esti incepatoare iti recomand sa incerci un antrenament cardio pe banda de alergare, iar daca esti la un nivel mai avansat, atunci executa la banda de alergare un antrenament cardio pentru arderea rapida a caloriilor si dezvoltarea fortei.

Si daca vrei sa arzi cat mai multe calorii cu un circuit de exercitii si sa dai cat mai jos grasimea, atunci incearca antrenamentul cardio pentru arderea grasimii cat mai rapid.

Cum se fac exercitiile pentru picioare tonifiate?

Asa cum am precizat, vorbim de un antrenament tip circuit, numarul de circuite fiind ales in functie de nivelul tau sportiv. Daca esti incepatoare vei face un singur circuit, daca deja esti la nivelul intermediar vei face 3 circuite, iar cele care sunteti la nivelul avansat deja trebuie sa executati 4 circuite.

Fiecare circuit va implica executarea a cate 12 repetari din fiecare exercitiu. Dupa fiecare set de exercitii vei face o pauza de cate 45 de secunde. Pentru rezultate optime iti recomand sa executi circuitul de exercitii de vreo 3-4 ori pe saptamana timp de 30 de zile.

Exercitii pentru picioare tonifiate:
Da click pe exercitiu pentru a urmari un video demonstrativ al exercitiilor.

genuflexiuni cu saritura

ridicari de gambe din sezut

indreptari cu picioarele drepte

fandari cu saritura - fandari pliometrice

genuflexiuni cu gantere

genuflexiuni plie in stil balerina / genuflexiuni sumo