Cele mai importante 5 lucruri in Culturism

Un lucru pe care l-am observat la majoritatea culturistilor de succes e ca starea lor mentala e foarte diferita de a celor care au avut mai putine reusite.

Avand in vedere ca am avut ocazia sa discutam cu mai multe persoane care au avut succes in eforturile lor, va putem spune ca exista multe asemanari intre acestia. Iata cele 5 lucruri pe care persoanele de succes le fac pentru a le permite sa-si atinga obiectivele dorite:

1. Pentru aceste persoane, esecul e doar o alta modalitate de a invata ceva, de a face mici modificari si de a incerca din nou sa aiba succes, fata de a considera aceasta stare ca fiind una permanenta. indiferent ce-ati face in viata, veti intalni piedici. in loc sa lasati piedicile sa va scoata din drumul dvs spre succes, folositi-va de ele pentru a invata din ele si pentru a deveni un om mai puternic. Orice piedica e o ocazie pentru dezvoltare personala si pentru a invata ce sa nu faceti in viitor. Singurul moment in care veti esua va fi clipa in care veti decide sa nu mai incercati niciodata.

2. Aceste persoane au starea mentala unui entuziast de succes. Cu alte cuvinte, cand apare vreo problema, in loc sa-i permita sa deranjeze programul de antrenament, aceste persoana cauta solutii pentru a le depasi. Culturismul e un efort atat fizic, cat si psihic. Desigur, cu totii suntem frustrati cand programul ne este afectat de munca sau alte imprejurari din viata care ne-ar putea iesi in cale. Viata e plina de greutati, in caz ca n-ati observat, si nu ne usureaza deloc respectarea orelor de antrenament si de mese. Prin urmare, trebuie sa luptam agresiv si sa planuim in avans daca vrem sa ne facem antrenamentele si sa consuma mesele care trebuie.

In calitate de culturisti, trebuie sa stam mereu cu ochii pe obiectivul suprem, adica mai putina grasime corporala si mai mult tonus muscular. Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie neaparat sa ne respectam antrenamentul si dieta. Daca, din orice motiv, programul impus necesita prea mult timp intr-o anumita perioada a vietii, atunci, solutia e modificarea programului intr-unul care sa se potriveasca in programul dvs… fiti flexibil. De exemplu, cand eram inginer, am avut perioade in care munceam si cate 60-70 de ore pe saptamana, dar mi-am modificat antrenamentul si ma duceam la sala 5 zile pe saptamana timp de 40-45 de minute pentru antrenamente cu greutati. Avand in vedere ca nu aveam timp de exercitii cardio, faceam super-seturi cu muschi antagonici pentru a obtine un fel de efect cardiovascular dupa antrenamentele de 25-30 de minute.

Asta era tot ce puteam face la momentul respectiv. incercam mereu sa fac antrenamentul inainte de serviciu, dar daca, dintr-un motiv sau altul, il ratam dimineata, aveam mereu pranzul sau chiar seara-tarziu, dupa serviciu, la dispozitie pentru a recupera. In cel mai rau caz, aveam mereu weekendul pentru antrenamentele de recuperare. In ceea ce priveste mesele, mereu aduceam cu mine hrana pregatita in avans si suficiente shake-uri proteice pentru momentele cand eram pe fuga.

Unii dintre dvs, dintr-un motiv sau altul, nu veti putea face mai mult de trei antrenamente pe saptamana. In acest caz, fara sa fie vreo problema, profitati din plin de timpul disponibil pentru a va antrena. Cheia evolutiilor pozitive la finalul zile e sa aveti un plan realist care poate fi urmat consistent, nu sa urmati un plan care arata bine pe hartie, dar nu poate fi urmat. Veti ajunge unde veti dori, dar e posibil sa dureze ceva mai mult, in functie de cat timp puteti dedica atingerii scopurilor dvs.

3. Aceste persoane au o atitudine pozitiva si cred in capacitatea lor de a-si atinge scopurile. Acest punct e extrem de important deoarece, daca nu credeti ca puteti realiza ceva, mai mult ca probabil, nici nu o veti face. Gandurile sunt foarte puternice si modul de a vedea lucrurile influenteaza mult rezultatul final din realitate. Din experienta mea, pot spune ca majoritatea obstacolelor si limitarilor din viata provin din interior. Astfel, aveti grija sa nu va limitati! Descatusati-va potentialul doborand toate obstacolele imaginare!

4. Aceste persoane au o incredibila etica de munca si isi programeaza antrenamentele si mesele cu aceeasi seriozitate cu care isi fac treaba la serviciu. Majoritatea oamenilor acorda meselor si antrenamentelor mai putina importanta. „Am prea multe de facut, asa ca nu pot sa merg la antrenament.” Astfel, antrenamentele ajung sa nu mai fie facute niciodata. Veti auzi astfel de cuvinte de nenumarate ori. Mereu suntem foarte ocupati. Prin urmare ,daca vrem sa fim in forma, trebuie sa ne facem un angajament ferm pentru asta! Angajamentul presupune structurarea unei zile astfel incat sa aveti timp pentru munca si timp pentru antrenamente. Din nou, nu vorbim despre ore in sir la sala. Antrenamentele de 25-30 de minute sunt suficiente! Cu toate acestea, trebuie sa alocati acest timp antrenamentelor dvs. In ceea ce priveste dieta, foarte multa lume spune ca nu poate manca de 5-6 ori pe zi. Daca luati micul-dejun, pranzul si cina cu doua shake-uri proteice intre ele, nu aveti nici un motiv sa nu consumati toate mesele recomandate. Si daca scuza e ca nu aveti timp sa va pregatiti mesele, va sugerez sa va pregatiti mesele pentru a doua zi din seara precedenta. Preambalati totul cu o seara inainte si, astfel, a doua zi, nu veti mai irosi timp dimineata pentru a pregati mancarea. Va puteti transporta mancarea intr-un cooler si gata!

5. Aceste persoane au o determinare imposibil de distrus. La urma urmei, determinarea este cheia succesului cand o persoana e cu adevarat hotarata sa realizeze ceva, nimic nu-i poate sta in cale!

Adoptati comportamentul culturistilor si atletilor de succes si veti vedea ca progresele dvs vor creste semnificativ!