Bodybuilding Moldova va ureaza tuturor celor care sunt pasionati de acest sport , ca in anul care vine, sa aveti parte de sanatate,bucurii si realizari noi in sportul care il practicati. Echipa Bodybuilding.md a depus efort in anul care a trecut si am crescut la un nou nivel.In anul care vine ne-am pus scopul ca sa evoluam inca mai mult pentru ca clientii nostri sa aiba posibilitatea sa-si atinga telul mai rapid si eficient.Noi aducem multumiri clientilor nostri pentru sustinerea care ne-o acorda,ideile care ni le sugereaza si ne motiveaza sa ne dezvoltam in continuare.
LA MULTI ANI !!! UN AN NOU FERICIT !!!

SUPER PROMOTIE DE CRACIUN!

-20% la toate pachetele cu suplimente, profita acum! 

Desi amino acizii si suplimentele in general au primit mai mult promovare in ceea ce priveste barbatii, ar fi bine sa stii ca si pentru tine, o femeie care face sport, acestia reprezinta o parte esentiala a starii tale pre si post antrenament.

Importanta magneziului in alimentatia sportivului

Magneziul (Mg 2++) este un macroelement mineral, esential organismului prin functiile indeplinite dar si prin procentul ridicat pe care il reprezinta in structurile corpului.

Este la fel de important ca si calciul (Ca 2++) pentru transmiterea influxului nervos si a contractiei musculare.

Ce sa mananc pentru masa musculara?

Observ in continuare ca dilema mancatului sanatos, a alimentelor pentru dezvoltarea masei musculare este prezenta printre cititorii nostri. Desi am mai scris articole despre alimentatia sanatoasa care sustine si dezvoltare musculara, am dat si o idee de plan alimentar pentru masa musculara, ba chiar si ce trebuie sa mananci pentru a nu te ingrasa in perioada de masa, tot mai trebuie sa vin cu idei de baza despre alimentele cele mai bune pentru muschi, dar si pentru o sanatate optima a intregului organism. So back to basics with this one!

Ah, si sa nu uitam de lista cu surse de alimente care contin cantitati mari din fiecare macronutrient (proteine, carbohidrati, grasimi). Parca am chiar prea multe articole pe tema alimentatie chiar :))

Importanta meselor de dinainte si de dupa antrenament

Stim ca muschii nu cresc in timpul antrenamentului, ci prin antrenament doar ii stimulam. Ei cresc daca ne hranim si ne odihnim corespunzator. Dar ca sa i­i stimulam sa creasca trebuie sa profitam la maxim de fiecare antrenament si pentru asta, alimentatia joaca un rol important.

Exercitii pentru picioare tonifiate demne de toata invidia!

A venit vara (desi uneori parca toamna vrea sa isi reintre in drepturi cu ploile sale infernale), insa un lucru este clar, temperaturile cresc si hainele devin din ce in ce mai subtiri. Din acest motiv va trebui sa acordam cat mai multa grija felului in care aratam si cum sa facem mai bine si usor asta decat prin exercitii fizice si prin alimentatie adecvata?

Ce trebuie sa fac ca incepator la sala - alimentatie, antrenament, reguli de baza

In ultima perioada am tot citit nelamuririle incepatorilor si vad in continuare ca nimeni nu vrea sa citeasca informatia care deja exista pe site. Inteleg ca este greu la inceput, este multa informatie si este si contradictorie uneori. Din acest motiv, incerc sa fac un articol cu regulile de baza pentru un incepator pentru ca nimeni sa nu mai aiba o scuza gen "sunt la inceput, nimeni nu s-a nascut invatat".

Grasimile nesaturate omega 3 sunt din ce in ce mai cunoscute pentru ajutorul lor in mentinerea sanatatii. Organismul nostru nu stie sa produca omega 3, de aceea alimentele sunt singurele surse din care putem procura acesti acizi grasi.

Inca mai primesc intrebari legat de ce ar trebui sa mancam. Pe de-o parte, multa lume se plange de cat de scumpa este mancarea sanatoasa. Pe de alta parte, multe persoane deja nu mai stiu ce sa manance avand in vedere ca parca in fiecare luna aflam despre un aliment sanatos ca de fapt nu este atat de sanatos.