Trucuri pentru o slabire rapida si sanatoasa

Inteleg ca pentru multi dintre noi stilul de viata poate deveni o corvoada si este foarte dificil de sa respecti toate regulile. Stim ca implica eforturi insa acest effort nu trebuie sa fie chiar masiv. Exista si niste reguli simple care suprapuse conduc la un tot unitar spre sanatate. Sa vedem care sunt aceste mici elemente care pot face o mare diferenta pentru a te ajuta sa arzi grasimea si sa slabesti.

Lipsa de somn iti creste nervozitatea

De data asta nu se mai pune problema de vreo dieta de infometare din trecut cu efecte adverse actuale. Si nici de clasica situatie de stres cauzata de aceasta, cunoscuta si ca “hangry". Iritabilitatea este dusa la un alt nivel acum. Conform unor noi studii, privarea de somn este motivul pentru care ne este alterata abilitatea de a procesa emotii si de a ne tine intr-o stare de liniste.

Cercetatorii de la Centrul Medical Sourasky din Tel Aviv si de la Universitatea din Tel Aviv au descoperit ca noptile nedormite au determinat ca subiectii sa reactioneze in mod exagerat la provocarile zilnice pe care le-ar fi indeplinit cu mai multa usurinta daca ar fi fost mai odihniti.

Circuit de exercitii pentru un abdomen plat

Dupa ce ti-am oferit acele modele de antrenamente scurte si intense, am zis ca nu mai strica si un antrenament rapid pentru abdomen sculptat.

Alimentatie pentru arderea grasimilor si sanatate

In prima parte am discutat notiunile generale despre cum sa slabesti mancand si ceea ce-ti place si acum continuam cu notiunile mai importante legate de cum sa slabim, sa ne imbunatatim compozitia corporala (tonifiere, ardere de grasime), dar si despre cum sa ne hranim pentru a fi sanatosi.

Pentru moment, insa, iata ce trebuie sa intelegi:

Exercitii pentru arderea grasimii de pe burta

 

Grasimea abdominala reprezinta in general o combinatie intre grasime subcutanata si grasime viscerala. Conform site-ului WebMD, grasimea viscerala, cea din profunzime se aseaza pe organele interne si este considerata un pericol major pentru sanatate. Joaca un rol in rezistenta la insulina si creste riscul de diabet.

Leptina, hormonul eliberat de grasimea din jurul burtii, joaca un rol esential in reglarea apetitului dar si in ceea ce priveste invatarea si memorarea. Daca nu secreti suficienta leptina este mult mai greu sa iti conttolezi poftele si iti poate afecta abilitatile cognitive. De fapt, persoanele cu burti mai mari ajung chiar sa fie in pericol de aparitie a dementei.

Carnea si sanatatea noastra

 

Prima parte a articolului pe tema adevarurilor despre carne a prins foarte bine asa ca am zis sa o continui cu o a doua in care vedem ce mituri legate de consumul de carne au mai aparut de-a lungul timpului… si speram sa si dispara la fel de rapid!

Carnea nu este necesara
Ideea asta sigur a fost lansata de un vegan si nu de putine ori tot aud cum spune lumea ca nu am avea nevoie sa mancam carne pentru a fi sanatosi, ba chiar dimpotriva.

Informatia nu e complet eronata avand in vedere ca o multime dintre nutrientii din carne se gasesc si in alte produse de origine animala, insa in carnea de calitate gasim o multime de nutrienti necesari sanatatii.

Aici ma gandesc la proteine, vitamine B12, creatina, carnosina si vitamine lipo-solubile importante de care veganii si vegetarienii duc lipsa oricat ar incerca sa ne convinga ca nu.

Un fund bombat si ridicat cu acest antrenament in superseturi

Vine vara si avem nevoie de un corp beton pentru mersul la mare. Stiu ca poate voi parea obsedata de antrenamentul fundului, insa sunt aproape sigura ca nu sunt singura care se gandeste ca pe langa a ne dori sa slabim, ne dorim si sa avem un fund mai bombat. Plus ca niciodata nu exista suficiente surse de informare pentru obtinerea unui fund bombat si ridicat prin antrenamentele speciale pentru fesieri.

Sigur deja ai citit exercitiile pentru un fund bombat si antrenamentul pentru modelarea si tonifierea fundului asa ca eu zic sa incercam si niste superseturi intense pentru atingerea acelui aspect atletic si curbat pe care cu toate ni-l dorim.

Arzi grasimea de pe abdomen si obtine un abdomen plat

Chiar daca obiectivul tau nu este sa ai patratele, ci pur si simplu sa nu te mai chinuiesti zilnic sa iti inchizi fermoarul la blugi, urmatoarele sfaturi pentru un abdomen de invidiat vor fi de maxim interes.

Zona de core joaca un rol important in functionalitatea corpului
Muschii abdominali reprezinta numai una dintre partile zonei de core, cea care joaca un rol extrem de important. Trunchiul ajuta la stabilizare in momentul in care stai in picioare si detine controlul asupra capului, gatului si pelvisului. Lucrand zona de core vei preveni accidentarile si vei executa si mai corect o multime de exercitii de la sala, dar si miscari functionale ale activitatilor zilnice.

Deci este de la sine inteles ca trebuie sa ai grija ca muschii abdomenului si ai spatelui sa fie puternici pentru o buna functionare fizica.

Febra musculara si refacerea dupa antrenament

Cu totii ne-am confruntat cu febra musculara si cu efectele acesteia in urma antrenamentelor solicitante sau dupa o perioada mai lunga de pauza in activitatea sportiva. Haideti sa vedem cum trebuie sa abordam aceasta stare medicala si care sunt factorii unei refaceri cat mai rapide.

Ce este febra musculara?
Febra musculara reprezinta fenomenul de durere specifica, resimtita la 24-72 de ore dupa un efort fizic intens, urmare a practicarii unor noi exercitii, sau a cresterii duratei sau variatiei antrenamentelor. Aceasta "febra" este caracterizata prin sensibilitatea (durerea) musculara, scaderea fortei si, in consecinta, afectarea capacitatii motrice a individului.

Elemente esentiale pentru a slabi eficient

Daca bazam antrenamentul nostru numai pe greutati si pe sporirea masei musculare e foarte probabil sa obtinem un fizic robust si puternic dar cu siguranta nu frumos. Daca sunteti personae slabe prin natura poate ca nu aveti nevoie sa cititi acest articol. Dar si multi dintre "slabi" au un surplus de grasime corporala.

O parte din corpul nostru este compusa din grasimi. Aceste grasimi se acumuleaza sub piele si constituie un balast. Ele reprezinta si o rezerva pe care corpul o utilizeaza in perioadele de necesitate, in cazul in care ar lipsi hrana. E drept ca in prezent, in socitatea moderna, acest risc este destul de redus, dar suntem programati genetic sa acumulam grasimile cu usurinta si sa scapam de ele cu greutate. In plus, alimentatia contemporana este mai bogata in grasimi ca oricand in istoria omenirii.