BodyBuilding Feminin - Cea mai buna metoda pentru a obtine un corp sexy!

 

Viata ar fi plictisitoare fara femei (o spun barbatii), atunci trebuie sa le oferim posibilitatea bine meritata la un stil de viata sanatos si un corp perfect. Orice femeie isi doreste fese proeminente, solduri inguste, abdomen plat, picioare frumoase si asa mai departe. Pentru a atinge aceste scopuri este nevoie de ambitie, un stil de viata sanatos si mult antrenament dar nimic nu este imposibil si nu exista nu pot doar nu vreau.  Principala teama a doamnelor legata de antrenamentul cu greutati este "Nu vreau sa devin musculoasa!".Ei bine, suntem aici sa va spunem ca nu vei deveni musculoasa! In acest articol si in urmatoarele  vei gasi atat explicatia la afirmatia anterioara cat si sfaturi de baza privind dieta si antrenamentul ce te vor ajuta sa intri in lumea bodybuilding-ului feminin.                                                                                                                 

De ce nu vei deveni musculoasa?
Nivelele normale de testosteron la barbati, in medie sunt 700 la barbati si 42.5 la femei. Asadar, in medie, o femeie are de 16,5 ori mai putin testosteron decat un barbat.

Este clar ca femeile nu au suportul hormonal necesar (testosteron) pentru a adauga masa musculara asa cum poate un barbat. In consecinta, temerile de a deveni musculoasa ca Arnold sunt total nefondate, probabil barfe de catre persoane total neinformate care-si fac datoria de a dezinforma sau, din invidie, de a descuraja o prietena care doreste sa-si lucreze corpul.
Noi iti garantam ca vei fi mult mai in forma, vei arde grasimea de pe corp si vei scoate la iveala muschiul curat si frumos pe care-l aveai ascuns si il vei si tonifia prin antrenamentele la care-l vei supune.
Studiile au aratat ca femeile si barbatii nu au nevoie sa se antreneze diferit. Daca esti femeie si vrei sa-ti intaresti si tonifici muschii si formele, va trebui sa ridici greutati. Asa ca acceseaza sectiunea Antrenamente si incepe de azi!
Sa clarificam din nou: prin adaugare de masa musculara prin metode naturale, la femei, inseamna sa-ti tonifici muschii, si sa-ti aduci corpul la o forma frumoasa, feminina de invidiat. Sunt multe fete care se lauda cu greutatea lor foarte mica si cu aspectul de os ce sta sa iasa prin piele. Scopul nostru este sa ai acelasi procent de grasime ca si ele dar o masa musculara care sa imbrace corespunzator, natural, sanatos si frumos scheletul osos.

O masa musculara corespunzatoare si un corp viguros antrenat saptamana de saptamana nu poate fi comparat cu exemplul de domnisoara dat mai sus din foarte multe puncte de vedere: sanatate, rezistenta, putere, forta, aspect fizic. Un picior frumos de dama nu este dat de subtirimea lui, de tendoanele care se vad clar si de genunchii si gleznele care parca vor sa iasa afara ci sunt date de un muschi cvadriceps si biceps femural (care constituie coapsa) bine lucrat, de o gamba frumoasa si de toate incheieturile imbracate frumos in muschi lucrat, neted, intins si fara grasime.
Ce trebuie sa avem grija este totalul de calorii consumate. Femeile au nevoie de mai putine calorii decat barbatii pentru ca barbatii au mai multa masa musculara si mai putina grasime (raportat la greutatea totala) decat femeile. Cantitatea de proteine, carbohidrati si grasime va dictata de totalul caloriilor consumate.



De ce totusi vedem femei care fac ore in sir la sala de fitness, pe biciclete, bande de alergare, eliptice, chinuindu-se cu ore in sir sa scape de acel strat de grasime in plus? Cel mai mult din cauza dezinformarii media referitor la antrenamentele benefice femeilor.

În primul rând, concepţia greşită: ridicarea greutatilor nu este o activitate binară. Nu e ste totul sau nimic! Există o mulţime de moduri diferite de a le face: există diferite niveluri de rezistenţă, teorii şi filozofii pentru repetări, planuri specifice pentru a creşte masa musculară, pentru a scapa de grasime, pentru a deveni mai puternic, fără o mare schimbare în aspectul fizic, şi mult mai multe. La ridicarea greutăţilor nu este pur şi simplu vorba despre creşterea muşchilor. Incearca cît de mult poţi să scapi de acest gînd .

 

Al doilea motiv ar putea explica de ce e mai uşor de zis decât de făcut, în special pentru femei. Vezi, să mergi la o sală de gimnastică este de obicei o experienţă bună, dar chiar şi pentru un tip care vrea doar “să se mentine în formă", un grup de 6 tipi cu gîturi groase asigurîndu-se reciproc la împins culcar poate fi uşor intimidant. NU e frumos, dragi barbati! Fiti gentlemeni si respectati codul bunelor maniere si da-ti o mana de ajutor frumoaselor femei din jurul vostru.

Tocmai această cultură a dus la o creştere claselor concentrate pe aerobică, destinate doar femeilor, spre marele dezavantaj al femeilor de pretutindeni. Faptul că s-a facut din exerciţiile cu greutăţile un lucru doar pentru bărbaţi - a privat milioane de femei de un secret al pierderii în greutate, care va poate salva nenumărate de ore nenumarate de cardio in zadar.

 

Nu, nu e nimic in neregula cu bodybuilding-ul , dar deoarece este aproape de extremitate , are anumite caracteristici care nu sunt la fel de pronunţate în alte sporturi.

Acest lucru creează o problemă ciudată pentru unele femei – ele doresc cu adevărat să beneficieze de tot ceea ce antrenamentele cu greutăţi oferă, dar ajung serios descurajate de cultura iritantă, macho, care abundă în bodybuilding.

Ce va face ridicarea greutăţilor efectiv pentru tine?

Ridicarea de greutati este un exerciţiu esenţial. Exerciţiile aerobice sunt bune, dar dacă comparăm cantitatea de efort, este pur şi simplu mult mai uşor să pierzi în greutate prin ridicarea unor greutăţi decât prin ore şi ore de exerciţii aerobice.

Cheia este in masa musculară. Pe măsură ce ridici greutati, o dezvolţi. Nu e voluminoasă, nu e mare, şi nu sunt genul de muşchi care i-ai găsi pe un culturist. Nu. Acesta este tipul de muşchi care arde calorii pentru a se menţine, care continuă să ardă aceste calorii mult timp după ce antrenamentul s-a terminat.

Daca faci exercitii aerobice pentru a arde grasimi, faci un singur lucru - arzi grăsimile. Este nevoie de ore in sir de cardio pentru a arde toata grasimea dorită, şi atunci când te odihneşti, , deşi muşchii au primit un antrenament rezonabil, prin 60 de minute de dans , nu vor face tot ce pot pentru a te ajuta sa arzi şi mai multă grăsime.

Dacă începeţi ridicarea greutatilor, muschii vor primi un antrenament. Veţi construi masă musculara, care nu numai ca arată grozav, dar face multe pentru tine chiar şi cînd nu te antrenezi.

Aţi privit vreodată un maraton? Sunt mulţi alergători, care sunt capabili să alerge distanţe uimitoare - 42 km -, dar încă mai au cite un colac de salvare în jurul burţii, sau chiar pe tot corpul. Cum este posibil acest lucru? Cum se poate dupa atata alergat , dupa atatea antrenamente, oricum au ceva kg in plus?

Pentru că ei nu construiesc cu adevărat muşchii lor. Înainte să vă gîndiţi că negăm un întreg tip de exerciţiu, trebuie să vă spunem: alergatul pe distanţe lungi, la fel ca şi 2 ore de dans aerobic, fac lucruri minunate pentru organismul tau - nu ne înţelegeţi greşit.

Nivelul dvs. de fitness de baza va fi mai mare, vei arde calorii, capacitatea ta pulmonară va fi fantastică, în cazul cand v-ati decis sa alegeţi această cale, sau pur si simplu vă place să alergaţi sau să vă antrenaţi intervale lungi de timp, foarte bine. Orice este mai bine decât canapeaua.

Dar - şi este un “dar” imporatant - adăugarea de greutăţi la programul de antrenament, nu doar vă economiseşte timpul care se scurge la nesfârşite, dar funcţionează de multe ori mai rapid decât antrenamentele cardio normale. Muschii vor lucra în timp ce manînci, în timp ce dormi, şi chiar in timp ce stai (deşi metabolismul accelerat nu îţi va permite asta). Aceasta îţi accelerează pierderea grăsimii la maximum , iar asta este lucrul asupra căruia ne concentram.

 

    Voi arata ca un culturist? (Nu, nu veţi arata.)laugh

Acesta este un mit foarte nefericit, care a împiedicat o mulţime de femei să obţină mai mult de la antrenamentele lor.

Este foarte dificil să te eliberezi de ideea că ridicarea de greutaţi sau executarea oricarui fel de exercitiu de rezistenţă - va crea muşchi mari, voluminoşi şi definiţi

Pentru a arata ca un bodybuilder, trebuie să mănânci ca un bodybuilder. E nevoie de un program specific, care implica tot felul de faze complicate, în care mâncaţi alimente special cu scopul de a câştiga în greutate, şi apoi faceţi săptămâni de exerciţii în scopul de a converti volumul acumulat în muşchi bine definiţi.Acest proces se numeşte acumulare de masă şi definire .

Pe de altă parte, dezvoltarea masei musculare se poate de frealizat prin ajustări mici, specifice pentru corpul dvs. la moment, nu prin dublarea masei musculare. Tonifiere, nu voluminizare - asigurându-te că organismul tau functioneaza mai bine, este mai puternic, mai flexibil şi mai tonifiat.

Când porniţi ridicarea greutaţilor, începeţi să pierdeţi în greutate şi să construiţi muşchii atractivi, iar nivelul energetic va exploada. Fiecare muşcătură de alimente o veti simti meritată, pentru că veţi arde calorii şi construi masă musculară 24/7.

 

Un ultim lucru despre femei, muşchi şi bărbaţi

Ultimul lucru pe care vrem să-l menţionez va duce şi mai mult luptele dintre sexe, decât restul lucrurilor despre care am vorbit, dar asta e OK. Am auzit de multe ori cum se exprima multi barbaţi pur si simplu:” femeile “musculoase” nu mi se par atractive.”Am auzit, de asemenea, in cercuri de femei că ridicarea greutatilor este procedeul folosit (minus dieta de acumulare şi “uscare”)de femeile care fac bodybuilding pentru a deveni mari , multe femei ar lua mai degraba calea aerobic-ului pentru a evita riscul ca aceasta să se întâmple vreodată, ca şi cum te-ai putea trezi, peste noapte, cu un biceps imens. Nu - nu se va întâmpla.

 

Pe lângă faptul că această preferinţă prostescă în rândul bărbaţilor este lipsită de relevanţă, neconfirmată , si mai degrabă sexistă (forţează femeile să rămână la un standard de exerciţii, care se presupune că le menţine subţiri şi frumose, dar, de asemenea, moi şi nu prea puternice , contribuind la această ideia falsa – si femeile i-au drumul  antrenamentelor cardio fără sfârşit, alergat fără sfârşit, programe de dans fără sfârşit.

Uită despre asta.

Mai întâi de toate, dacă într-adevăr nu vei începe să mănînci multe alimente bogate în carbohidraţi, nu veti vedea o diferenţă mare în masa musculară atunci când veţi începe antrenamentele cu greutăţi. La inceput, aceasta va contribui doar la pierderea în greutate şi va ajuta orice încercare de a fi în formă (masa musculară din nou).

Şi vă rugăm să ignoraţi bărbaţii care se plâng că nu le plac femeile care se antrenează în acest fel, care ridica greutati, deoarece pot să le dau un indiciu. Trăiesc în anii 1940 si lasa-i sa-si caute “grase si frumoase”.

În schimb, profită de beneficiile enorme pe care ridicarea de greutati ţi le poate da, priveşte cum pierderea în greutate se va accelera, te vei simti mai bine extraordinar şi vei începe de fapt, arderea grasimilor, chiar şi atunci cînd nu te vei antrena.  Hai sa incepem antrenamentele şi sa facem să explodeze miturile învechite. Ce sa mai aştepţi?

 

                                                       P.S.: un dus rece si la treaba? angel