Sport casnic

  

Sportul practicat zilnic sau de cel puțin 3 ori pe săptămână este metoda ideală de a ne menține greutatea și de a ne construi corpul. Dar, de cele mai multe ori, timpul este inamicul nostru nr. 1. După 8 ore la birou, zeci de minute bune în trafic, luat copiii de la școală și petrecut puțin timp cu ei, treburi casnice și cumpărături – timpul liber este aproape inexistent. Adio sală de fitness!

O nouă speranță se întrevede pentru noi: activitățile casnice. Putem arde caloriile și în acest fel, nu neapărat practicând un sport în mod regulat. Facem curat sau gătim și scăpăm de calorii. Desigur, rezultatele nu sunt la fel de spectaculoase, însă ne mențin în formă. De fapt, veți fi chiar surprinși să aflați câte calorii se consumă zilnic muncind prin casă.
Oricum, treburile gospodărești trebuie prestate și de ce să nu ne aducă un beneficiu? Pentru cei care locuiesc la curte, avantajele sunt chiar mai numeroase. Îngrijirea grădinii, a plantelor, plivitul, tunsul gazonului sau adunatul frunzelor consumă aproximativ 300 calorii pe oră. Pe lângă faptul că mișcarea se desfășoară în aer liber, sunt stimulate funcțiile respiratorii, sunt antrenați toți mușchii și este relaxant pentru psihic.

Nu vă feriți de curățatul podelelor, aspiratul covoarelor, spălatul ferestrelor, călcatul rufelor, gătit, ștersul prafului sau chiar rearanjarea mobilierului. Oricare dintre acestea, practicate 1 oră, ajută la eliminarea a cel puțin 150 calorii. Spălatul mașinii vă mai scutește de 300 calorii. Dacă dați o petrecere, avantajele sunt duble: distracție și pierderea caloriilor făcând curățenie după.


Alte modalități de a pierde puțin din greutate, nedepunând un efort deosebit:


• dormiți suficient ( 1 oră de somn agitat arde 60 calorii)
• urcați scările (150 calorii în 15 minute)
• râdeți sănătos câteva minute
• combinați statul pe scaun cu întinderea și mișcarea picioarelor (500 calorii pe zi)
• jucați-vă cu copiii în parc
• mergeți pe jos cel puțin 30 minute pe zi (60 calorii)
• aranjați lucrurile în dulap (300 calorii pe oră)
• luați coșuri de mână la supermarket, nu cărucioare


Mersul pe jos în fiecare zi este, probabil, cea mai recomandată activitate care nu ne solicită atât de mult. Beneficiile asupra sănătății sunt evidente: fortifică inima, reduce riscul de cancer, inimă sau atac cerebral, subțiază talia, definește coapsele și abdomenul, reduce nivelul colesterolului, diminuează stresul, întărește organismul,conform homesport!

Atât de multe avantaje cu atât de puțin efort!Faceți sport în mod original, dereticând prin casă. Nu se compară cu un program serios de exerciții dar vă menține forma fizică.Tu cum imbini utilul cu placutul?


sursa foto:fitinspiration