Recuperarea siluetei dupa nastere

 

Fiecare dintre mamiciile fericite dupa ce nasc au o mare problema si anume cea a kilogramelor in plus luate in timpul sarcinii. De aceea ne-am gandit la dumneavoastra cu cateva sfaturi pentru a scapa cat mai repede si mai usor de  kilogramele nedorite! Secretul il reprezinta in primul rand rabdarea si in al doilea rand vointa. De asemenea mamiciile trebuie sa aibe mare grija – excesul fizic de orice fel le va face numai rau!

  Proaspetele mamici isi fac nenumarate probleme legate de silueta. Multe dintre ele sunt nerabdatoare sa poata "sari", la scurt timp dupa nastere, in fusta preferata sau in perechea de pantaloni mulati. Medicii spun ca un program de exercitii fizice trebuie facut cu mare grija. Iata cateva sfaturi, care va ajuta sa va recapatati treptat silueta dupa ce ati nascut. 

 

 In primele 6 saptamani te poti plimba zilnic, timp de o ora. in timp ce mergi, tine spatele drept si lasa-ti mainile pe langa corp. Fa incalzirea timp de 5-10 minute: alearga pe loc, roteste-ti umerii si apoi bratele inainte si inapoi de cateva ori, conform aboutchildren.com.

Dupa ce primesti acordul doctorului, poti incepe un program complet de exercitii. incepe prin plimbari lungi, timp de 50-60 de minute, de 4-5 ori pe saptamana. Bineinteles, il poti lua cu tine si pe bebe in carucior. 

Incearca sa imparti un program de exercitii de 30 de minute in trei parti de cate 10 minute pe parcursul unei zile, in cazul in care nu ai suficient timp. si asigura-te ca exercitiile iti fac placere, astfel incat programul sa nu devina o corvoada. 

Daca nu iti permiti sa te duci la o sala, iti poti cumpara o caseta video sau poti urmari un program de aerobic la televizor (ai grija ca miscarile sa nu fie prea complicate sau sa te suprasolicite). 

 Ai foarte multa rabdare. Mai devreme sau mai tarziu vei reveni la forma ta obisnuita. Nu dispera, chiar daca rezultatele nu se vad "cat ai bate din palme". 

Cantareste-te doar o data pe saptamana pentru a evita sa crezi ca slabesti prea putin si prea incet.

Imediat ce primesti acordul doctorului, poti incepe un program de aerobic. Exercitiile ce solicita mai multe grupe de muschi (inotul, mersul pe bicicleta, jogging-ul) si maresc ritmul cardiac nu sunt recomandate. 

Exerseaza progresiv, crescand intensitatea si durata exercitiilor in timp. 

Daca alaptezi, ai nevoie de 500 de calorii pe zi in plus fata de cat aveai nevoie inainte de a ramane insarcinata si inca 65 de grame de proteine. Desi, in primele luni dupa nastere producerea laptelui se face din provizia de grasimi acumulate in timpul sarcinii, daca nu te vei hrani corect te vei simti obosita si fara vlaga.

 

sursa foto:news.gnezdo.ru