Viata de Inger la Victoria's Secret

Saptamana aceasta intreg mapamondul a fost delectat cu  unul din cele mai asteptate evenimente – Victoria’ s Secret Fashion Show 2012-2013. Cate dintre voi in timpul Show-ului s-au intrebat – oare ce fac ingerasii astia de arata extraodinar? Uite asta vrem sa va dezvaluim, merita luate ca exemplu – pentru ca ele nu se numara prin acele manechine infometate – cu sampanie si tigari! Cu toate am vrea sa aratam ca ele. Sunt superbe! Dar cu siguranta nu stau toata ziua intinse pe canapea cu o punga de chipsuri in brate. Tu nu cumva asa faci? Dieta echilibrata, exercitii intense, toate sunt necesare pentru a arata ca un super-model. A defila pentru Victoria's Secret inseamna sa ai un corp lipsit de imperfectiuni! Au toate aprecierile pentru un corpul bine sculptat, cu o masa musculara foarte bine proportionate – iar fiecare aparitie “ingereasca” e fatala!

Convinge-te!

Adriana Lima crede ca pentru a avea un corp de supermodel "secretul sta in proteine".

"In fiecare zi incerc sa-mi micsorez portia de mancare si sa consum produse bogate in proteine", a declarat modelul.

Dieta ei zilnica este:

Mic dejun:

-oua ochiuri sau omleta, iaurt cu musli si miere, un shake proteic

Pranz:

-peste, pui sau carne rosie cu legume

Intre mese:

-fructe si legume proaspete (ii plac morcovii) si cateodata mananca ciocolata.

-in fiecare zi consuma o lingurita de miere pentru a-si intari sistemul imunitar.

Cina:

-o portie mica de salata

Adriana se mentine in forma cu Capoeira, arte martiale braziliene combinate cu dans, aerobic ritmat si jocuri de lupta cu coregrafie. Alte exercitii cu ajutorul carora se antreneaza sunt cele cardio si saritul cu coarda. Inainte de antrenament obligatoriu planul de nutritive contine un whey protein, la care se adauga un supliment energetic, pentru a reusi din fiecare antrenament sa obtina maximum! Supermodelul a nascut in urma cu doua luni…asa ca va dati seama cata presiune era pe ea deoarece trebuia sa arate impecabil pe podium, tocmai de aia, ea a lucrat fizic cel mai mult, revenind la orele de box: "Antrenamentul meu preferat este boxul pentru ca ma ajuta sa ma mentin in forma atat fizic, cat si psihic. Practic box-ul ca antrenament cardio, pentru ca sa nu pierd din masa muscular si nu vreau sa raman fara forme, dupa trec la antrenamentul de greutati, fara el e imposibil.De ce? Pentru ca imediat dupa ,ma odihnesc, iar organismul meu tot arde si arde calorii.” Clar, fetelor, da? Noi de cand va tot declaram asta. Ingerasul a postat cu cateva zile inainte de eveniment o poza pe twitter in care apare epuizata in urma antrenamentelor intense. O impartasim si cu voi  sa va convingeti.

Acesta este secretul modelului in varsta de 31 de ani care a nascut cel de-al doilea copil!. Totusi Adriana iubeste carnea, ciocolata si prajiturile. Si noi le iubim, dar pe noi nu ne ajuta deloc sa aratam mai bine! Din pacate.

 

Miranda  Kerr consuma numai alimente organice incercand sa mentina o dieta cat mai sanatoasa. Este foarte constienta ca ceea ce mananca ii afecteaza parul, pielea, unghiile, aspectul intregului corp, inclusiv energia pe care o are si starea generala de spirit. Pe langa alimentatia corecta, acorda o deosebita atentie suplimentelor nutritive bogate in vitamine, minerale si recunoaste ca fara shake-ul proteic cu gust de capsuna nicaieri nu se porneste. Dupa nastere, ingerasul a recurs la un program nutritional mai mult decat strict – bazat pe aminoacizi, arzatoare de grasimi, proteine si o dieta echilibrata de detoxifiere.
Dieta ei zilnica este:

 

Mic dejun: 
- salata de fructe proaspete cu iaurt si fulgi de cereale;
- doua felii de toast din secara cu avocado si oua fierte;
- apa cu lamaie si ghimbir;
- o cana de ceai verde.

Uneori, isi permite sa rontaie arahide, migdale si nuci impreuna la ceaiul de dimineata, eventual prajite in ulei de tamarin.

Pranz:
- salata de ton proaspat cu crutoane;
- apa plata cu lamaie;
- ceai de papadie;
- un fruct sau alune pentru ceaiul de dupa-amiaza.

Cina:
- o friptura de somn sau alt peste/cotlet de miel/o bucata de friptura cu legume sau salata;
- evita cartofii, dar mananca o multime de verdeturi si eventual cartofi dulci sau dovleac prajit;
- o cana de ceai verde cu ghimbir. Cand vrea sa se rasfete mananca ciocolata neagra Lindt. Pentru a se mentine in forma, Miranda lucreaza cu antrenorul ei personal, Justin Gelband. Ea are un program strict, ce include alergare, box, pilates si yoga. Inainte de show  programul de antrenament e combinat  cu o jumatate de ora de yoga in fiecare dimineata, Pilates si exercitii cu greutati si banda elastica. Zilnic!

Alessandra Ambrosio iubeste sa fie in centrul atentiei si din acest motiv nu isi permite sa arate altfel decat fabulos: "Vreau sa mi se acorde atentie. Iubesc sa fiu in centrul atentiei".

Dupa cum se stie modelul a nascut in 2008 o fetita si ca majoritatea femeilor a acumulat cateva kilograme in plus, comise de produse alimentare braziliene si inghetata .Alessandra a trebuit sa revina la forma care a consacrat-o in trei luni si a trebuit să plătească preţul. 

Pentru a scadea in greutate modelul a urmat o dieta stricta consumand doar mancare sanatoasa (legume, fructe, peste), a renuntat la junk food si la ciocolata.

Avand in vedere ca a nascut prin cezariana aceasta nu a avut voie sa faca orice fel de exercitii asa ca s-a limitat la catarari, mers pe jos si exercitii cardio (o combinatie intre balet, sarituri si capoeira).

Inainte de Marele Show, Alessandra executa timp de doua ore pe zi exercitii pentru fund: "Lucram in fiecare zi. Nu imi luam nici o zi libera pentru ca timpul era scurt" – declara pe twitter cateva zile in urma. Programul ei de scădere în greutate are si un plan de dieta, care include cea mai mare parte de a manca salate. Ea a trecut la orez brun pentru o doză sănătoasă de carbohidrati. Nu se infometeaza si poate manca oricand ce vrea ea, dar mâncând porţii mici. Ingerasul a lucrat cu un antrenor personal de fitness, Leandro Carvalho – iar antrenamentul cu greutati a fost de baza, nutritia incluzand BCAA, L-Carnitina si mix de proteine.

Sa trecem la Heidi Klum!

Secretul dietei lui Heidi Klum sunt mesele mici, dar frecvente, la fiecare trei ore. Cu aceasta tehnica de control a greutatii, Heidi isi pastreaza  metabolismul prin consum frecvent de alimente. Asta ii permite corpului ei sa lucreze la capacitate intreaga si astfel sa arda grasimile si caloriile in plus. Intre mese ca supliment prefera un shot de carnitina, pentru energie si mentinere a unei rate metabolice active. Ea mananca un mar cand i se face foame si nu mai consuma nimic dupa ora 20:00. Dieta care a ajutat-o pe Heidi sa slabeasca dupa ultima ei sarcina are urmatorul program:


Mic-dejun:
- un shake plin de proteine (180 de calorii);
- urmat la 10:00 de o omleta din 4 oua cu legume.

Pranz:
- sote de brocoli intr-o lingurita de ulei de masline; 
- pui fara piele;  
- salata.

Ca si gustare de dupa-amiaza mananca 10-12 migdale naturale.

Cina:
-
shake plin de proteine
- sau o portie mica de curcan cu chili

Avand in vedere ca principiul de baza al 
dietei a fost renuntarea la carbohidrati, a inlocuit porumbul si pastele cu boabe de linte sau ridichi. 

Pentru  Show, Heidi face zilnic fandari, exercitii de forta de baza, yoga si putin box dimineata. Dupa-amiaza urmeaza si mai multe exercitii, cardio, inclusiv 45 de minute de lucru cu antrenorul. Se include in programul de workout si antrenamentele cu mingea medicinala si a greutatilor pentru glezne, de doua ori pe zi.

 

Marisa Miller a declarat ca isi adora fundul si sanii, motiv pentru care este atenta la ce consuma pentru a se mentine in forma si incerca sa nu manance produse ce contin carbohidrati la cina. Dimineata consuma o briosa englezeasca sau paine Ezekiel, omleta cu legume sau branza. La pranz si la masa de seara prefera o masa bogata in proteine si de aceea mananca ton sau salata de spanac. Marisa nu isi schimba alimentatia inaitea defilarilor pentru Victoria's Secret, doar ca nu se abate deloc de la acest plan. Modelul se asigura intodeauna ca are la ea un shake de protein din lapte si ou,  fructe uscate si alune, in cazul in care i se face foame cand lucreaza.

Doutzen Kroes, ingerasul  olandez in varsta de 27 de ani urmeaza un regim fara carbohidrati si fara zahar pe cat posibil. In materie de miscare fizica, Doutzen Kroes sare cu coarda si face box. Inainte de show, ingerasul a publicat o fotografie din timpul sedintei de fitness si a dezvaluit utilizatorilor retelei de socializare si ingredientele unui smoothie dietetic pe care il prefera inainte de eveniment. Acesta contine seminte de in, nuca de cocos, calciu pudra si Acai, fructul minune impotriva obezitatii. “A defila pentru Victoria's Secret insemna sa ai un corp frumos, bine lucrat, nu oase pierdute sub piele si e frumos sa fii un exemplu. Se uita atat de multa lume la tine si totul este live, nu e acelasi lucru ca atunci cand privesti o poza care poate fi modificata in Photoshop", a declarat Doutzen Kroes.

 

Si  Candice Swanepoel a dezvaluit printr-o serie de fotografii postate pe instagram cum sta la capitolul calorii arse si ce antrenamente o ajuta sa obtina silueta dorita pentru a putea urca pe podium.  Inainte de show  Blonda din Africa de Sud marturiseste ca are mai des sedinte de yoga si box inaintea defilarii (de la de trei ori pe saptamana la o data pe zi), iar alimentatia obligatoriu include suplimente nutritive proteice si arzatoarele de grasimi pentru eliminarea stratul adipos si  pastrarea formelor musculare! Chiar daca Candice are 23 de ani este de parere ca in ciuda varstei sale, trebuie sa munceasca foarte mult pentru a avea un corp frumos.

Rosie Huntington Whiteley si Karlie Kloss, inainte de show, intr-o postare notau:

"Fara lichide deloc. Astfel, avem sansa de a slabi aproape 3 kilograme jumatate. E ca si cum  ne  antrenam  pentru un maraton.”

 Deci, dragele noastre, cate dintre voi inca viseaza sa ajunga Supermodele Victoria’s Secret?

Mai jos ai o intreaga galerie cu cele mai fabuloase momentele de la FAshion Show-ul Victoria's Secret 2012! Vizionare placuta pentru viitorii nostri ingerasi made in Moldova :)

 


 

            

            

         

         

         

         

         

         

                                  

 

sursa photo: www.twitter.com, http://www.fashionisers.com, www.instagram.com