Omega 3, grasimea buna care arde grasimea rea

Acizii grasi esentiali Omega 3, regleaza nivelul zaharului din sange, ceea ce duce la reducerea poftei de mancare. Pe termen lung, Omega 3 scade riscul de a face diabet si de a te ingrasa peste masura. Este demonstrat ca suplimentele alimentare care contin Omega 3, ajuta in curele de slabire, deoarece acizii grasi Omega 3 cresc rata cu care metabolismul arde caloriile. Straturile in exces sunt exterminate cel mai eficient atunci cand programul obligatoriu de exercitii fizice - care controleaza glicemia si colesterolul din sange - este asociat cu consumul uleiului de peste bogat in Omega 3.

Acizii grasi Omega 3 cresc rata cu care metabolismul arde caloriile reducand riscul de a face diabet si de a te ingrasa peste masura.

Exercitiile fizice asociate cu suplimente ce contin Omega 3 sunt eficiente in reducerea nivelului grasimilor din corp, regleaza nivelul colesterolului si imbunatateste functiile vaselor sangvine.

Cum are loc procesul de slăbire?

În primul rând acizii grasi Omega 3 activeaza enzimele responsabile de arderile grăsimilor din organism, iar in combinatie cu exercițiile fizice cresc aportul de oxigen din corp având ca efect imediat, creșterea ratei metabolice, adică a arderilor.

Într-un studiu recent publicat în Jurnalul internațional de obezitate, cercetătorii au dorit să afle dacă prin suplimentarea zilnică a dietei cu Omega 3 vor crește numărul de calorii arse într-o singură zi.

Astfel cele două grupuri de persoane care au participat la studiu au avut aceeași dietă conținând tipuri de grăsimi diferite. Primul grup a beneficiat de 6 grame de grăsimi sub formă de unt și ulei de floarea soarelui, al doilea grup a beneficiat de grăsimi bogate în acizi grași Omega 3. Al doilea grup a beneficiat în acest mod de 1.8 grame de acizi grași Omega 3 sub formă de capsule, 2 dimineața, 3 la amiază și 3 seara.

Rezultatele au fost concludente și au arătat că pierderea în greutate pentru persoanele din grupul al doilea, care a beneficiat de suplimentare cu acizi grași Omega 3 a fost cu 26% mai mare decât pentru persoanele din primul grup de studiu.

Motivul acestui efect atât de puternic în metabolismul grăsimilor este legătura directă între Omega 3 și nivelul de insulină din corp. Omega 3 a redus cu până la 50% nivelul de insulină. 

Se știe că insulina este hormonul care inhibă utilizarea grăsimilor pentru producerea energiei în corp și în același timp promovează stocarea de grăsimi în prezența unui exces de calorii. Prin urmare un nivel scăzut de insulină va avea ca efect scăderea în greutate.

În concluzie persoanele care consumă Omega 3 vor avea mai multă energie de consumat și mai puține grăsimi care se depun.

Prin urmare, daca te-ai decis sa incluzi in alimentatia ta o grasime buna care arde grasimea rea, nu ezita sa alegi un supliment Omega 3, pe care il gasesti direct in magazinul online Body-building.md .

sursa foto: google.com

sursa info 1

sursa info 2