Spinning

Din momentul in care m-am urcat in sa si am pedalat, am stiut ca am nevoie de spinning pentru slabit.

Acum am cate o cursa de ciclism in sala, o data pe saptamana si de fiecare data iesim toti castigatori. Suntem vreo 20, exact numarul bicicletelor din sala si pedalam in ritmul muzicii care iese permanent din boxele uriase.

Nu spinning-ul in sine este complicat, cat pregatirile. Trebuie sa iti ajustezi saua, astfel incat sa fie la acelasi nivel cu ghidonul. Pantofii de sport trebuie sa fie si ei prinsi in cureluse, ca sa apasati mai ferm pedalele. Apa in stanga- pentru hidratare, prosopul in dreapta si suntem gata de spinning.

Incalzirea incepe inainte de ora propriu-zisa, cand toata lumea pedaleaza ca sa isi incalzeasca muschii. Muschi ce vor fi in curand incordati si vor pulsa pe ritmul muzicii.

Credeti ca aveti sanse sa va plictisiti pedaland timp de 60 de minute ? Gresit!

Nici nu stiti ce va asteapta daca va imaginati ceva asemanator cu o plimbare prin parc, primavara, pe bicicleta tinuta in balcon.

La spinning e de munca! Nici nu ai apucat bine sa incepi, ca muzica devine tot mai ritmata. Acum stai pe sa, acum te ridici, acum iti muti mainile pe ghidon si dai la pedale permanent.

Cresti rezistenta, incordezi abdomenul, mai bei niste apa si nu te opresti. Transpiri inca din primele minute, de parca broboanele de sudoare ar iesi din piele pe basii care-ti impun ritmul.

Spinning-ul e un sport pe care nu-l poti practica de unul singur. Instructorul te ajuta sa te mobilizezi, mentine un ritm si stie cand sa introduca pauze in timpul pedalatului.

Este sportul ideal pentru aproape oricine, pana la urma toti suntem capabili sa pedalam, mai ales daca bicicleta nu pleaca nicaieri. In plus, sansele de ranire sunt minime, asta daca nu luam in considerare impactul cu saua, usor inconfortabil. Dureaza ceva pana va acomodati, dar pe urma va veti simti exact ca la Tour de France.

In 60 de minute de spinning ardeti aproximativ 500 de kcal si va puteti lua adio de la aspirina. Cum de ce ? Pentru ca nu faceti febra musculara, acesta fiind un exercitiu cardio intens scrie livestrong.

Imi inchei pledoaria aruncand asul din maneca. Aici elimini cel mai bine stresul acumulat de-a lungul zilei si iti maresti rezistenta fizica dupa cateva sedinte.