5 motive sa te apuci de kickboxing

1. In primul rand kickboxing- ul este distractiv.

Dacă vrei să ai succes cu orice program de exerciții, acesta trebuie să te motiveze să te ridici de pe canapea în fiecare zi. Antrenamentele de kickboxing sunt distractive - lovitul cu pumnul, cu picioarele, săriturile și unduirile  - te face să te simti puternica și încrezătoare. Acestea reprezintă o modalitate excelentă să arzi calorii fie acasă după un DVD, fie la sală.

2. Antrenamentul de kickboxing  tonifica si intinde tot corpul.

În timp ce lovesti cu un picior și iti mentii greutatea corpului pe celălalt picior iti vei dezvolta musculatura picioarelor, loviturile cu pumnul și pozițiile de gardă iti vor îmbunătăți echilibrul și-ti va întări musculatura trunchiului. Antrenametul de kickboxing de obicei include și lucrul cu greutățile.

 

3. Kickboxing-ul ajuta la pierderea în greutate în mod eficient.

Antrenamentele de kickboxing ard între 400 și 600 de calorii pe oră. Dacă ținem cont și de creșterea metabolismului pe care corpul o menține câteva ore după un antrenament intens, și metabolismul intens pe care corpul îl folosește pentru refacerea musculaturii și creșterii masei musculare, vei pierde rapid din greutate. Deasemenea iti menține un ritm cardiac constant de 75% - 85%, care este recomandat ca fiind unul optim, mai ales în timpul antrenamentelor. Antrenamentele de kickboxing sunt atât de amuzante încât nici nu veți observa când pierzi caloriile.

 

 

 

4. Kickboxing ul este o formă de antrenament fără contact fizic.

Desigur dacă doresti să te antrenezi cu un partener poate deveni un sport de contact destul de agresiv. Dar antrenamentul de kickboxing este în sine chiar mai blând cu corpul tau decât joggingul. În mod normal ai tot timpul cel puțin un picior la sol și nu faci sărituri verticale. Aceasta îl face o modalitate excelentă să începi să faci sport dacă până acum ai fost sedentara.  Este destul de blând cu articulațiile.

5. Kickboxing -ul, un antrenament ideal pentru modelare corporală.

I-ai auzit vreodată pe cei care aleargă lăudându-se  cât de benefică poate fi alergarea dar arată foarte firav (ca și cum i-ai putea doborî cu o pernă) ? Sigur, sunt slabi, dar a fi în formă înseamnă și să fii bine făcut. Kickboxingul iti oferă nu numai un corp slab dar și o creștere a masei musculare. Nu-ti face griji nu vei ajunge  plină de mușchi. Câteodată suntem uimiti că oamenii își fac griji că vor ajunge un morman de mușchi – asta nici nu este foarte ușor, nu vă veți trezi un pachet de mușchi peste noapte! Dacă nu sunteți o raritate genetică precum Mister Olympia, obținerea unor mușchi foarte impunători presupune foarte multă muncă, un antrenament și o dietă speciale în acest sens și multă dedicație. Dar antrenamentele obisnuite de kickboxing iti  vor tonifia musculatura și poti aștepta să capeti un look sănătos și un corp bine conturat.

 

sursa photo: MTM Photography