Mituri despre cardio

 

Mit 1. Puteti manca orice, atata timp cat faceti cardio.
Chiar daca prin cardio ardeti calorii, asta nu inseamna ca o sa ardeti toate caloriile pe care le-ati consumat in ziua respectiva. Daca sunteti de parere ca 20 de minute de cardio se recompenseaza cu un cheeseburger, va inselati! Ar trebui sa alergati aproximativ o ora ca sa ardeti caloriile dintr-un cheeseburger, si asta fara sa includem cartofii prajiti!
 
Mit 2. Daca nu puteti sa faceti 20 de minute de cardio, nu ar trebui sa faceti deloc!
Chiar daca faceti doar 10 minute de cardio, tot pierdeti niste calorii pe care nu le-ati fi pierdut. Exercitiile cardio, nu conteaza cat de putin timp faceti, nu sunt niciodata o pierdere de timp.
 
Mit 3. Exercitiile cardio sunt mereu plictisitoare.
Daca exercitiile cardio sunt plictisitoare, atunci de ce atatea persoane se inscriu la clase de dans? Majoritatea persoanelor cred ca exercitiile cardio se limiteaza doar intr-o sala de fitness. Alpinismul, dansul, patinajul, biciclismul, aerobicul, tennisul, baschetul si boxul sunt deasemenea exercitii cardio. 
 
Mit 4. Puteti arde mai multe calorii daca nu mancati micul dejun inainte de exercitiile cardio de dimineata.
Nu exista avantaje daca nu mancati micul dejun inainte de cardio, defapt poate aduce dezavantaje. Asta fiind din cauza temperaturii corpului care este cea mai joasa dimineata, si va trebui sa munciti mai mult sa va incalziti muschii. 
 
Mit 5. Cu cat transpirati mai mult, cu atat mai bine!
Transpiratia nu este decat mecanismul corpului prin care acesta se raceste. Nu puteti sa evaluati eficacitatea exercitiilor doar prin cantitatea de transpiratie. Puteti arde calorii chiar si prin exercitii mai usoare, cum ar fi mersul pe jos, fara sa transpirati.
 
Mit 6. Cu cat alergati mai mult la o viteza constanta, cu cat ardeti mai multe calorii.
De fapt, daca alergati la o viteza constanta ardeti mai putine calorii. Cu cat alergati sau mergeti pe bicicleta mai mult si mai des, corpul vostru se adapteaza si ardeti din ce in ce mai putine calorii iar exercitiile devin din ce in ce mai usoare. S-a constatat ca exercitiile cardio lungi si incete pot incetini metabolismul. Exercitiile cardio care dau rezultate sunt in jur de 25 de minute care se fac pe intervale si viteze diferite.